Marketing/ Campaign Coordinator - farmaceutická společnost

ID 24025
Pro menší originální farmaceutickou společnost hledáme zkušené a motivované kandidátky na pozici Marketing/ Campaign Coordinator CZ&SK. Podmínkou pro účast ve výběrovém řízení je praktická zkušenost s omnichannel marketingovými aktivitami.

Co bude náplní vaší práce:

  • Hlavním úkolem koordinátora marketingových kampaní bude zajistit, aby kampaně byly nastaveny se správným obsahem, vhodnými kanály a vhodnou frekvencí a aby dosahovaly vytyčených cílů
  • Bude spolupracovat s různými odděleními: sales, marketing a CX na návrhu, realizaci a sledování výkonnosti kampaní a zajišťovat všechny potřebné zdroje pro dosažení prodejních cílů
  • Vyvíjet komplexní strategie marketingových kampaní
  • Plánovat kampaně v různých kanálech, včetně digitálních, tiskových, přizpůsobené cílovým skupinám zdravotníků, pacientů nebo jiným relevantním skupinám
  • Identifikovat a segmentovat cílové skupiny na základě různých kritérií, jako jsou demografické údaje, potřeby zdravotní péče, zvyklosti při předepisování léků a další relevantní faktory.
  • Dohlížet na realizaci, monitorování a měření marketingových kampaní a jejich úspěšnost
  • Spolupracovat s týmem pro obsahovou strategii (HUB) a sladit se s místním týmem (MArketing, Medical, Field Force) s cílem vytvořit obsah, který bude rezonovat s cílovou skupinou a místními potřebami
  • Zajišťovat, aby realizace kampaní byla v souladu s organizačními směrnicemi - interní místní schvalování
  • Pravidelně analyzovat výsledků kampaní a přizpůsobovat kampaně na základě dat a zpětné vazby ze stávajících a předchozích projektů ve spolupráci s marketingem, prodejem a CX.
  • Psaní a korektury marketingových textů, resp. přizpůsobování stávajících materiálů místním potřebám.
  • Spolupracovat s digitálním manažerem (DM) na místních kampaních v sociálních médiích a ve spolupráci s DM vést lokálně přizpůsobené kampaně v sociálních médiích v koordinaci s týmem pro obsahovou strategii (HUB)
  • Organizovat lokální akce, webinářů atd. ve spolupráci napříč odděleními
  • Spravovat rozpočet na kampaně (v rámci rozpočtu na marketing)
  • Koordinovat spolupráci s externími agenturami a dodavateli podle potřeby

Představujeme si že máte:

  • Alespoň 3 roky zkušeností s omnichannel marketingem
  • Zkušenosti v oblasti farmaceutického marketingu jsou výhodou
  • Velmi dobré komunikační (písemné i verbální) a organizační dovednosti
  • Smysl pro detail
  • Schopnost řídit a určovat priority
  • Týmový duch

Co můžeme nabídnout:

  • práci v menším, příjemném kolektivu v moderních kancelářích poblíž centra Prahy
  • mnoho firemních benefitů a přátelskou firemní kulturu
  • možnost pracovat ve společnosti zaměřené na zlepšování života pacientů
  • prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu, realizaci vlastních nápadů
  • práci v mezinárodním prostředí, využití angličtiny
  • Nástup ihned nebo dohodou.

V případě, že splňujete uvedené požadavky budu se těšit na Váš životopis a krátký průvodní dopis.


Zlata

Podobné pozice

Farmaceutický reprezentant PRAHA - vhodné pro VŠ absolventy

Chcete pracovat v prestižní oblasti farmacie, realizovat se v terénu, mít flexibilní pracovní dobu a dostat možnost ukázat,...
Přidáno: 21.02.2024
Lokalita: Praha

Senior HR konzultant / zaměření na farmacii

Chceš využít dosavadní zkušenosti, dál se rozvíjet a poznávat nové věci? Pracovat v super týmu profesionálů? Čti dál a...
Přidáno: 19.02.2024
Lokalita: Praha

Brand Manager pro prémiové doplňky stravy

Naším klientem je inovativní menší česká farmaceutická firma, která prodává lékařům a lékárenským řetězcům originální...
Přidáno: 09.02.2024
Lokalita: ČR, Praha

CZ PRODUCT MANAGER Rx (REV, ORT, END aj.)

Pro menší zavedenou originální farmaceutickou společnost hledáme novou kolegyni / kolegu s praxí na stejné pozici v...
Přidáno: 08.02.2024
Lokalita: Praha