Marketing/ Campaign Coordinator - farmaceutická společnost
ID 24025
Pro menší originální farmaceutickou společnost hledáme zkušené a motivované kandidátky na pozici Marketing/ Campaign Coordinator CZ&SK.
Podmínkou pro účast ve výběrovém řízení je praktická zkušenost s omnichannel marketingovými aktivitami.
Co bude náplní vaší práce:
- Hlavním úkolem koordinátora marketingových kampaní bude zajistit, aby kampaně byly nastaveny se správným obsahem, vhodnými kanály a vhodnou frekvencí a aby dosahovaly vytyčených cílů
- Bude spolupracovat s různými odděleními: sales, marketing a CX na návrhu, realizaci a sledování výkonnosti kampaní a zajišťovat všechny potřebné zdroje pro dosažení prodejních cílů
- Vyvíjet komplexní strategie marketingových kampaní
- Plánovat kampaně v různých kanálech, včetně digitálních, tiskových, přizpůsobené cílovým skupinám zdravotníků, pacientů nebo jiným relevantním skupinám
- Identifikovat a segmentovat cílové skupiny na základě různých kritérií, jako jsou demografické údaje, potřeby zdravotní péče, zvyklosti při předepisování léků a další relevantní faktory.
- Dohlížet na realizaci, monitorování a měření marketingových kampaní a jejich úspěšnost
- Spolupracovat s týmem pro obsahovou strategii (HUB) a sladit se s místním týmem (MArketing, Medical, Field Force) s cílem vytvořit obsah, který bude rezonovat s cílovou skupinou a místními potřebami
- Zajišťovat, aby realizace kampaní byla v souladu s organizačními směrnicemi - interní místní schvalování
- Pravidelně analyzovat výsledků kampaní a přizpůsobovat kampaně na základě dat a zpětné vazby ze stávajících a předchozích projektů ve spolupráci s marketingem, prodejem a CX.
- Psaní a korektury marketingových textů, resp. přizpůsobování stávajících materiálů místním potřebám.
- Spolupracovat s digitálním manažerem (DM) na místních kampaních v sociálních médiích a ve spolupráci s DM vést lokálně přizpůsobené kampaně v sociálních médiích v koordinaci s týmem pro obsahovou strategii (HUB)
- Organizovat lokální akce, webinářů atd. ve spolupráci napříč odděleními
- Spravovat rozpočet na kampaně (v rámci rozpočtu na marketing)
- Koordinovat spolupráci s externími agenturami a dodavateli podle potřeby
Představujeme si že máte:
- Alespoň 3 roky zkušeností s omnichannel marketingem
- Zkušenosti v oblasti farmaceutického marketingu jsou výhodou
- Velmi dobré komunikační (písemné i verbální) a organizační dovednosti
- Smysl pro detail
- Schopnost řídit a určovat priority
- Týmový duch
Co můžeme nabídnout:
- práci v menším, příjemném kolektivu v moderních kancelářích poblíž centra Prahy
- mnoho firemních benefitů a přátelskou firemní kulturu
- možnost pracovat ve společnosti zaměřené na zlepšování života pacientů
- prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu, realizaci vlastních nápadů
- práci v mezinárodním prostředí, využití angličtiny
- Nástup ihned nebo dohodou.
V případě, že splňujete uvedené požadavky budu se těšit na Váš životopis a krátký průvodní dopis.
Zlata
Podobné pozice
Senior Sales Specialist - TOP laboratorní technika (hematologie) / ČR
Naším klientem je špičkový zahraniční výrobce laboratorních přístrojů a technologií.
V rámci rozšiřování SALES týmu...
Přidáno: 30.04.2024
Lokalita: Praha, ČR
Sales Representative / Key Account Manager - laboratorní přístroje / Praha & ČECHY
Do SALES týmu špičkového zahraničního výrobce laboratorních přístrojů a technologií hledáme novou kolegyni nebo kolegu.
...
Přidáno: 30.04.2024
Lokalita: Praha
Farmaceutický reprezentant - PRAHA / vhodné pro čerstvé absolventy VŠ
Chcete pracovat v prestižní oblasti farmacie, realizovat se v terénu, mít flexibilní pracovní dobu a dostat možnost ukázat...
Přidáno: 30.04.2024
Lokalita: Praha
FARMACEUTICKÝ REPREZENTANT - originální OTC i Rx / část Prahy + ZČ
Pojďte pracovat pro úspěšnou zahraniční originální farmaceutickou společnost.
Hledám novou kolegyni či kolegu na pozici...
Přidáno: 30.04.2024
Lokalita: Plzeňský, Praha