Kariéra ve Pharmonii

 

Hledáme pravidelně konzultanty do oblasti Life Sciences. Máme zájem také o odborníky z recruitmentu z jiných oblastí, kteří by chtěli své zkušenosti uplatnit při budování nové divize ať už jako konzultanti, nebo si vybudovat vlastní tým.

Pokud máte zájem pracovat u firmy Pharmonia s.r.o., pošlete nám motivační dopis se strukturovaným životopisem a s případnými referencemi na e-mailovou adresu jobs@pharmonia.cz. V dopise vyznačte jméno pozice, o kterou se zajímáte.

 

Podle potřeby hledáme kandidáty na pozici:

HR Konzultant (Praha, Brno nebo Bratislava)

 

Jak bude vypadat Tvůj den:

  • Ráno si při kávě či čaji projdeš inzerci, resp. odpovědi na zadané pozice a pozveš si telefonicky vhodné kandidáty na pohovory.
  • Čeká Tě každodenní práce s naší databází, na sociálních sítích, kde budeš rovněž vyhledávat a oslovovat vybrané kandidáty.
  • Budeš komunikovat především telefonicky a mailem se svěřenými klienty z řad farmaceutických společností a starat se o jejich náborové potřeby.
  • Čekají Tě i schůzky u klientů, abyste si vytvořili dobré vztahy.
  • Kolem sebe budeš mít usměvavé kolegy, kteří Ti budou rádi pomáhat, když bude potřeba.

Co budeš k práci potřebovat a co je výhoda:

  • Alespoň bakalářské vzdělání
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Uživatelskou znalost práce s MS Office považujeme za samozřejmost
  • Měla / měl bys mít zkušenost se sociálními sítěmi (LI, FB), výhodou je mít aktivní profil na LinkedIn
  • Potřebuješ mít chuť pracovat každý den s lidmi, mít empatii, cílevědomost a energii
  • Umět navazovat a budovat vztahy s klienty a být pozitivní
  • Výhodou je praxe v personální agentuře nebo v prodeji 
  • Všechno ostatní, co budeš k práci potřebovat, se naučíš u nás!

Co můžeš Ty očekávat od nás:

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Home office, Sick day, teambuildingy
  • Přísun nejen tekutin, jako je čaj či káva, ale i vitamínů v podobě sezónního ovoce
  • Kancelář v Praze, v Brně nebo v Bratislavě
  • Skvělý a přátelský kolektiv, který Ti bude oporou
  • Odpovídající fixní mzdu s atraktivní bonusovou složkou

 

„Na své práci mám rád různorodost kandidátů a jejich příběhů. A taky správné sladění náležitostí pozice a konkrétních kandidátů.“

Ing. Kristian Tomala, HR Konzultant

„Rada sa stretávam a komunikujem s ľuďmi. Mám radosť, keď nájdem toho správneho človeka na správne miesto a spokojnosť je na oboch stranách.

Mgr. Andrea Šedíková, Senior HR Konzultant

 

HR Konzultant Senior – budování nové divize 
(Praha, Brno nebo Bratislava)

 

Jak bude vypadat Tvůj den:

  • Jsi zkušený konzultant a už víš, co máš dělat, abys byl úspěšný
  • Využíváš své znalosti a kontakty, abys získával nové zakázky
  • Své zkušenosti využiješ také při realizaci projektů
  • Pravidelně pracuješ s klienty, kandidáty, se sociálními sítěmi a s databází
  • Jsi rád, že máš více samostatnosti při organizaci své práce
  • Pravidelně diskutuješ své cíle a pokroky se svým šéfem
  • Kolem sebe budeš mít usměvavé kolegy, kteří Ti budou rádi pomáhat, když bude potřeba.

Co budeš k práci potřebovat a co je výhoda:

  • Mít zkušenost z personální agentury s prokazatelnými úspěchy, znalostí svého oboru a s klienty, kteří s Tebou chtějí i nadále pracovat
  • Alespoň bakalářské vzdělání
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Uživatelskou znalost práce s MS Office považujeme za samozřejmost
  • Zkušenost se sociálními sítěmi (LI, FB), aktivní profil na LinkedIn
  • Chuť budovat novou divizi, být cílevědomý, mít energii a vytrvalost
  • Umět navazovat a budovat vztahy s klienty a být pozitivní

Co můžeš Ty očekávat od nás:

  • Podporu pro to, abys mohl pracovat samostatně a být úspěšný
  • Šéfa, se kterým se domluvíte na cílech, reportingu a stylu práce a který Tě podpoří, když bude potřeba
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Home office, Sick day, teambuildingy
  • Přísun nejen tekutin jako je čaj či káva, ale i vitamínů v podobě sezónního ovoce
  • Kancelář v Praze, v Brně, nebo v Bratislavě
  • Skvělý a přátelský kolektiv, který Ti bude oporou
  • Odpovídající fixní mzdu s atraktivní bonusovou složkou