Jak probíhá výběr uchazečů ve Pharmonii

Po obdržení Vašeho motivačního dopisu a životopisu si pečlivě prostudujeme Váš profil a porovnáme s aktuálními nabídkami. Vždy Vám odpovíme.

Vaše údaje porovnáme s požadavky na danou pozici a také s životopisy ostatních uchazečů. V případě, že Vaše zkušenosti a znalosti odpovídají profilu hledané pozice, kontaktujeme Vás do 14 dnů. Jestliže jiní kandidáti budou lépe vyhovovat požadavkům na vypsanou pozici, tak si Vaše dokumenty ponecháme po dobu 6 měsíců pro případné další kolo náboru. Vaše materiály pokládáme za důvěrné a podle toho s nimi zacházíme.

Pokud odpovídáte profilu hledané pozice, kontaktujeme Vás telefonicky a zveme Vás na osobní interview. Interview je možné uskutečnit v Praze, Brně, Bratislavě nebo případně také on-line formou. Schůzka trvá hodinu až hodinu a půl, zkušený konzultant s Vámi vede otevřený rozhovor o Vašich zkušenostech, motivaci a Vašem očekávání od budoucího zaměstnavatele. Součástí interview je praktický case zaměřený na dle typu hledané pozice, např. na sales, marketing nebo medical.

Na závěr interview od nás získáte zpětnou vazbu a doporučíme Vám otevřené pozice, kterým odpovídáte z naší celkové nabídky. Seznámíme Vás s průběhem výběrového řízení u klienta a poradíme, na co je třeba se připravit.

Vaše materiály spolu s naším hodnocením zasíláme klientovi po vzájemném odsouhlasení. Jakmile klient projeví zájem o osobní setkání, obratem Vás informujeme a hledáme nejvhodnější termín k uskutečnění schůzky. Jsme Vašim poradcem během celého výběrového (několikakolového) procesu.

Pokud neuspějete, předáme Vám zpětnou vazbu od klienta a ponecháváme si Vaše materiály v databázi pro další vhodnou pozici, se kterou Vás oslovíme.

Pomáháme Vám uspět a nalézt nejvhodnějšího budoucího zaměstnavatele a pozici, která Vás bude zajímat, motivovat a naplňovat.

Zpět na Rady uchazečům

Naše další rady uchazečům