Asistent/ka farmaceutická společnost v centru Prahy
Co vás čeká?
Budete součástí menšího týmu z oblasti commercial (logistika, distribuce, sales), kde Váš čeká spolupráce se všemi členy týmu při běžných denních administrativních činnostech jakými jsou např. stahování dat ze systémů, příprava podkladů pro reporty, odesílání ceníků, kopírování, zakládání dokumentů, příprava podkladů pro objednávky, fakturace apod.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu/kolegyni, který ovládá Excel (alespoň mírně pokročilá znalost), ovládá angličtinu na komunikativní úrovni (alespoň A2-B1) a ovládá výborně český jazyk.
Nabízíme možnost práce i pro absolventy, kteří již nějakou praxi v administrativě nasbírali (např. na brigádách při studiu).
Pokud máte chuť pracovat, jste týmový hráč a je na Vás spoleh, rádi Vás přivítáme ve svém týmu!
Co vám můžeme nabídnout
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy ve stabilní farmaceutické společnosti
- Tým příjemných a nápomocných kolegů a kolegyň
- 5 týdnů dovolené, 3 sickdays
- Penzijní připojištění
- Cafeteria systém (až 5.000,-/rok)
- kurz angličtiny
- Po zapracování možnost home-office
- Nástup IHNED!
Pokud splňujete uvedené požadavky, zašlete mi, prosím, Vaše CV a krátký motivační dopis.
Těším se na Vás.
Zlata Kopecká